Menu Sluiten

Salontafels In Verschillende Vormen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over salontafels in verschillende vormen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Salontafels In Verschillende Vormen

Kantooroplossing | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Salontafels in verschillende vormen

kies een taal english franais nederlands realisaties belevingstuin tuinmeubelen over ons nieuws contact jobs nl en fr nl academy met trots stellen we u voor een eigen academy in samenwerking met unizo experts. Onze academy ging van start op januari waarbij er verschillende sessies over soft skills mentoraat vakkennis veiligheid en preventie spuitproducten bemestingsleer bedrijfscultuur bedrijfsstrategie bedrijfsgroei en nog veel meer aan bod komen voor onze medewerkers. Zo combineren we creativiteit ervaring en gedegen kennis van zaken tijdens het waarmaken van uw outdoor landscaping project. Ook richtten we een adviesraad op. Verschillende ervaren captains of industry die n voor n rechtstreeks of onrechtstreeks vertrouwd zijn met de wereld van de tuin en landschapsarchitectuur in de ruimste betekenis van het woord vormen deze adviesraad salontafels in verschillende vormen met korting Ontdek hieronder hoe we onze academy vormgeven. november de renson gevelbekleding vandaag volgen we een opleiding bij renson in waregem om er alles te weten te komen over de gevelbekleding. Lee.

home wie we zijn interieurontwerp scheepsinterieur maatwerk ebook projecten maatwerk ontwerp interieurinrichting scheepsinterieur winkelinrichting kantoorinrichting keuken nieuws contact home wie we zijn interieurontwerp scheepsinterieur maatwerk ebook projecten maatwerk ontwerp interieurinrichting scheepsinterieur winkelinrichting kantoorinrichting keuken nieuws contact vacature administratief bediende en calculator met affiniteit voor interieur in inside elft functieomschrijving als administratief bediende zorg je mede voor de communicatie naar de buitenwereld. Jij bent het aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Je bent goed met cijfers en hebt affiniteit met interieur. Als calculator biedt je ondersteuning aan onze interieurarchitecten Onze aanbeveling m.b.t. salontafels in verschillende vormen Jouw takenpakket omvat je biedt ondersteuning bij het maken van offertes voor architecten. Je verwerkt bestellingen en volgt deze nauwgezet op bij de leveranciers. Lastenboeken ontleden is vanzelfsprekend. Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoeder en architect interieurarchitect. J.

Data over Salontafels in verschillende vormen

aanmelden uw werkomgeving projects kantoor receptie desk kantoren sitstand burelen directie burelen thuiswerk opslagruimte werk en ergonomic stoelen vergaderruimte bezoekersen vergader stoelen accessoires verlichting outdoor akoestische oplossingen catalogus lounge lounge restaurant en bezoekers alkoven sofas poufs restauranttafels hoge tafels krukken outdoor catalogus contacteer ons ceka belgium onze showroom aanmelden enews news wellness enfun onze partners logistic viaxteam glidetec ceka gmbh online shop afspraak nederlands be nederlands be english franais be lounge de meest gezellige ruimte om zich te concentreren of te converseren om u te inspireren presenteren wij u een selectie van mogelijke indelingen voor uw lounge of coworking space die gezellige plek in uw bedrijf. De combinaties van kleuren vormen maten en standing zijn eindeloos dus aarzel niet om een afspraak te maken voor een bezoek aan onze showroom o.